Bukti Shiah Semakin Berkembang Di Malaysia

 
(slik klik gambar ntuk membaca)

Pada permulaannya, syiah di malaysia diamalkan secara diam2 dan sembunyi. Takut kantoi ngan orang lain. Tapi sekarang ni, pertubuhan mereka semakin membesar dan dianggotai dari golongan rendah hinggah ke golongan profesional.

video

Klau korang nyer video kena block sila tonton kat pesbuk. Klik sini nak tengok.

Cuba korang perhatikan, cara sembahyang mereka, serta cara iqamat mereka. Lain dari yang kita amalkan. Malahan mereka menambah nama Saidina Ali ra ke dalam selawat mereka. Persoalannya, knape x tambah Saidina Abu Bakar, Umar, dan Uthman ke dalam selawat mereka skali.

Lagi satu, mereka berkata sembahyang yang kita amalkan adalah satu evolusi cara sembahyang yang sebenarnya. Cara yang mereka amalkan tu ada ke tak dalam al-Quran?. Ikut rukun x?. Ikut x apa yang Rasulullah saw ajarkan?.

Banyak persoalan yang ingin diutarakan kepada mereka. Tapi noh sendiri tak banyak ilmu. Kalau debat pon kompom noh kalah. Cumanya persoalan ini timbul setelah merasakan mereka macam mengikuti apa yang nafsu serta akal fikiran mereka mahu. Sebagai contoh kahwin mut'ah dan juga solat jamak.

Sesiapa yang taktaw pasal shia ley rujuk video yang dinyatakan oleh Tuan Guru Hj. Abdul Hadi di bawah.



Sila klik link ini jika anda nak tengok video tersebut. Klik kat gambar pon bley.(diatas hanyalah gambar)

p/s : di akhir zaman akan ada 73 kaum yang menyokong islam. tapi hanya satu kaum sahaja yang akan masuk syurga. maka beruntunglah siapa yang tergolong dalam kaum yang sedikit tersebut.

2 ulasan:

  1. pernah tengok macam mana dorang sambut hari syura tak? lagi teruk. sampai sanggup lukakan diri sendiri. katanya nak sucikan diri dari dosa. tu belum lagi yang sampai sanggup jilat tangga, katanya bekas tapak kaki hasan/husin/ali (tak ingat)

    BalasPadam
  2. yups...mmg diorg ni pelik sket...tapi yang dok kat msia ni jenis rafidah klau x silap...tp entahla...diorg mmg macam kat iran ke hapa.

    BalasPadam

© Garapan oleh Noh Kodiang 2009 - Forever...